مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 13:552023-07-10سياسي

یادداشت| بی حجابی و بدحجابی عامل فروپاشی کانون گرم خانواده


با امید به آن که در وهله اول مردان و سپس زنان و به خصوص پسران و دختران جوان، توصیه های قرآنی و روایات ائمه معصومین(ع) را درخصوص رعایت عفاف وحجاب اسلامی جدی بگیرند و با پوشش کامل، - خبرگزاری فارس - خراسان جنوبی، یادداشت، محمد حسین باکمال کارشناس فرهنگی خراسان جنوبی: دین مبین اسلام یک دین پسندیده و کامل است که از طرف خداوند وتوسط حضرت ختمی مرتبت (ص)  به بشریت ارزانی داشته شده و خواستار سعادت دنیوی و اخروی برای پیروان خود است.

 این دین برای تمام امور زندگی از قبل از تولد تا بعد از فوت دستور و فرامینی رامشخص کرده که در صورت رعایت، ضامن خوشبختی و سعادت است .

یکی از دستورات مهم اسلام که ازطریق قرآن،  روایات پیامبر اکرم (ص)و ائمه معصومین (ع) به ما رسیده است رعایت حجاب وعفاف است که هم مرد و هم زن باید خود را ملزم به اجرای آن بدانند درغیر این صورت کانون گرم وبنیان خانواده به سردی خواهد گرایید.

براساس آموزه های دینی  همچنان که زن موظف به رعایت پوشش اسلامی است مرد هم باید نسبت به  پوشش وعفاف خود توجه داشته باشد و قرآن کریم در سوره نور آیات 30و 31 بر این موضوع تصریح دارد و می فرماید ای رسول ما  به مردان مومن بگو تا چشم ها را از نگاه ناروا بپوشانند و فروج و اندامشان را از کار زشت محفوظ دارند که این برپاکیزگی آنان اصلح است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت| بی حجابی و بدحجابی عامل فروپاشی کانون گرم خانواده

یادداشت| بی حجابی و بدحجابی عامل فروپاشی کانون گرم خانواده